El Centre de Llengües organitza nous cursos d'idiomes presencials adaptats als nivells del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües (MCER) i a les Certificacions CERTACLES*.

Aquests cursos anuals consten de 120 hores de docència i tenen incloses les taxes de la prova de certificació CertAcles de la convocatòria de maig/juny 2021.

Materials docents interactius de l'editorial National Geographic Learning (LIFE).

Taxes de certificació oficial incloses en el preu. Beneficia't del preu reduït si et matricules abans del 20 d'agost .

Durant aquest curs acadèmic i seguint les mesures de prevenció estipulades en la universitat quant a aforament per la COVID-19 els cursos anuals seran presencials.

Si per requeriments de les autoritats sanitàries hi haguera un canvi de situació, els cursos passaran a online de manera síncrona i connectats amb el professor durant el temps que dure la situació d'excepcionalitat.

CERTIFICATS:

En finalitzar el curs l'alumnat tindrà dret a certificat d'APROFITAMENT després de la realització i superació de l'examen final del curs. Aquest certificat que expedeix el Centre de Formació Permanent es podrà obtenir en el seu web amb signatura digital en els terminis establits.

A més podrà presentar-se a la prova de certificació CertAcles del nivell corresponent en la convocatòria oficial de maig/juny 2022 del CDL.

AVÍS:

ESTÀ OBERTA LA INSCRIPCIÓ PER ALS CURSOS A PARTIR DEL 15/07/2021. LES MATRÍCULES COMENÇARAN A ENVIAR-SE A PARTIR DE SETEMBRE, PER AIXÒ SE US GUARDARÀ L'ORDRE D'INSCRIPCIÓ PER A PODER OPTAR AL DESCOMPTE SI LA REALITZES FINS Al 20 D'AGOST.

CONVOCATÒRIA EN VIGOR: **NOVETAT**|*closed|icon

Duració :

Grups de DL-DC: 27 de setembre de 2021 al 18 de maig de 2022.
Grups de DT-DJ: 28 de setembre de 2021 al 17 de maig de 2022.

Hores:

120 hores.

Sessions:

2 setmanals de 2,5 h. cadascuna.

Horaris:

INGLÉS B1+: DL-DC (15.00 - 17.30)

INGLÉS B2+: DL-DC (18.00 - 20.30)                           NGLÉS C1+: DT-DJ (18.00 - 20.30)

DT-DJ (09.00 - 11.30)

Preu del curs:

Fins al 20 d'agost: 490 €

A partir del 21/08/21 i fins al 20/09/21: 530 €

Possibilitat de pagar de dos terminis: 70% abans del començament de curs i 30% al novembre

Inclou matrícula prova CertAcles maig/juny 2022

Matrícula:

Del 15/07/21 (9.00 h.) al 20/09/21 (14.00 h.) :

* Alumnat amb certificat d'aprofitament dels cursos de febrer a maig de 2021.

* Alumnat amb certificat d'aprofitament des de la convocatòria de cursos de febrer a maig de 2021.

* Alumnat amb prova de nivell del **CDL realitzada des de setembre 2020.

* Estar en possessió d'algun certificat reconegut per **ACLES (**MCER) que no tinga més de dos anys d'antiguitat.

Preferència de matrícula fins al 15 de setembre per a l'alumnat del curs anterior amb certificat d'aprofitament.

A partir del DIA 2 DE SETEMBRE ES FORMARAN ELS GRUPS I S'EMETRAN ELS REBUTS. (per al descompte es tindrà en compte la data de **preinscricpión)

Si no compleixes algun d'aquests requisits has de matricular-te en la prova de nivell de juliol/setembre de 2021 i matricular-te una vegada realitzada la mateixa

Matrícula online: http://www.cfp.upv.es .