Toastmasters (session 1)

2019-05-15 19:00 - 20:30
American Space Valencia - Centro de Lenguas

Toastmasters

Do you want to become a confident public speaker and strong leader? If so, Toastmasters is the place for you. You’ll find a supportive learn-by-doing environment that allows you to achieve your goals at your own pace (https://www.meetup.com/es-ES/Valencia-Toastmasters-Public-Speaking-Meetup/)

Todas las fechas

• 2019-05-15 19:00 - 20:30

Powered by iCagenda

Asociación de centros de lenguas en la enseñanza superior ets logo 100x68 university of cambridge esol examinations tcf 80 logodele toeic etsdex