Agenda de actividades del CDL

Family Fun (End of the year party)

Registro Cerrado

American Space Valencia - Monthly
2019-05-24 18:30 - 20:00
American Space Valencia - Centro de Lenguas

Family Fun

This month we will celebrate Mother’s day and the end of the school year with Fractals Artistic Education! Youngsters and the young at heart are welcome to share a lovely Friday afternoon with us at the American Space! We will learn about American customs and traditions, do arts and crafts, read and listen to great music!

Todas las fechas

• 2019-05-24 18:30 - 20:00

Powered by iCagenda

Asociación de centros de lenguas en la enseñanza superior ets logo 100x68 university of cambridge esol examinations tcf 80 logodele toeic etsdex