cartelEMIwG

3r Seminari Internacional. EMI: abraçant l’educació multicultural

El Centre d'Idiomes de la UPV organitza un seminari semestral al voltant de qüestions contemporànies relacionades amb els idiomes en l’educació superior.

3r Seminari Internacional:  16, 17 i 18 de maig de 2019

L'anglès com a mitjà d'ensenyament és percebut com una oferta desitjable per moltes universitats, no solament per a atraure estudiants sinó també per a preparar-los per al món laboral. Aquesta conferència explora el potencial i les dificultats d'oferir programes educatius fent servir l'anglès com a idioma.

El seminari té com a objectiu abordar els temes següents.

• L'aula: un entorn multicultural i multilingüístic.
  • Monolingüisme i domini de la llengua meta.
  • Transllenguatge, involucrant tots els recursos lingüístics dels estudiants
  • El polític o el pedagògic: tancant la bretxa.
  • Formació docent per a EMI: establint bones pràctiques
  • Avaluació en EMI: l'equilibri contingut/idioma
  • L'espectre EMI: definició d'immersió, AICLE, l'idioma de destinació
  • EMI: la perspectiva de l'aprenent
  • Professor o facilitador: equipant els professors per a EMI
  • Política i pràctica: el paper dels professors de contingut i els professors d'idiomes.

Acceptem propostes sobre qualsevol d'aquests temes, i estem especialment interessats ​​que els professors compartisquen experiències. Aquesta llista és només representativa, no exclusiva.

* Tot i que l’idioma oficial de la conferència és l'anglès, es poden usar altres idiomes per a fer les xarrades. Oferim un servei de traducció a l'anglès per a traduir les diapositives de les xarrades a altres idiomes.